GOOGLE BLOG


Zilele astea am primit un mail cu o avertizare de la gogu ca contul meu de blogger adica blogul meu a fost suspendat si ca trebuie sa ma upgradez .
Bu zis si facut  dupa ce voa despre ce e vorba fac pasii specifici dar nu pot sa ma autentific cica parola nu e buna.
Ma asteptam de la gogu sa fie mai seriosi asa am pierdut un blog la care am muncit 5 ani.
Domnilor de la google multumesc ca mi-ati distrus munca.[Blogul a fost eliminat

Blogul de la adresa dan75.blogspot.com a fost eliminat. Această adresă nu este disponibilă pentru bloguri noi.

Vă aşteptaţi să vedeţi blogul dvs. aici? Consultaţi: ‘Nu-mi găsesc blogul pe Web, unde se află?”]

Lasă un răspuns

