Photoshop modificare poza


Azi toata ziua am pierdut vremea cu modificarea a 2-ua poze.
Avand an vedere ca sunt la prima ancercare e de anteles timpul pierdut,cel mai mult mi-a luat documentarea iar apoi restul a fost cateva ancercari nereusite fiindca eu am cs5.1 iar tutoriale erau cu cs4 , si difera un pic ca an versiunea noua au schimbat unpic pe ici pe colo.

Dar rezultatul esta acesta .
Am decupat persoanele din alte poze si leam aplicat pe alt fundal luat de pe internet,zic ca nu e rau pentru prima ancercare .

Lasă un răspuns

