SONY a350


  1.   De cîteva zile am trecut pe DSLRsony a350  

    Deci , am trecut pe dslr mai exact pe sony a350 , si lentila de kit 18-70., trecînd de pe Panasonic dmc-fz38.

    • Ca si, prima inpresie care ma ,,izbit” a fost greutatea si mărimea – sa nu se înţeleagă ca e foarte grea sau mare, dar trecand de pe un bridge asta e prima inpresie [cum se mai zice -ceva mare si negru].
    • Se manevreaza destul de usor,butoanele sunt bine asezate , vizibilitatea prin ocular este buna desi unii spun ca e mai mic ca la nikon sau cannon, dar pe mine nu ma incomodeaza. meniul este intuitiv usor de accesat si nu ai cum sa te incurci prin el mai ales daca citesti inainte manualul.[ romanul de obicei cand cumpara ceva al baga in priza si daca nu merge ai pusca doi pumni asa de obisnuinta si apoi citeste manualul ca vede ca nu functioneaza].
    • Obiectivul de kit 18-70 este un pic intunecat fata de fz38 care avea o lentila LEICA mai luminoasa.
    • Ecranul lcd este rabatabil ,cea ce te ajuta an momente cand fotografiezi din pozitii mai dificile, ca sa vezi setarile sau daca folosesti LifeView sa vezi cum ancadrezi etc.
    • Blitul incorporat este foarte bun , sau cel putin mie mi se pare mai luminos fata de fz38, mai puternic.
    • Nu sunt fotograf profesionist dar pot spune ca pozele iesite cu sony a350 sunt excelente.
    • Ce i-mi lipseste ,e,filmarea video care o aveam pe fz38 care era exceptionala.
    • Pe viitor am sa achizitionez si alte lentile , mai ales minolta , care am vazut ca au preturi acceptabile si sunt foarte bune.
    • A era sa uit aparatu are steadyshot adica stabilizare an corp cea ce ma bucura , find obisnuit cu stabilizarea an corp de pe fz38 , cea ce cred ca e un avantaj cand cumperi lentile .
    • Per total pot spune ca e un aparat usor de folosit , daca treci de pe conpacte te vei invata foarte repede cu el .
    • Pana sa il iau am batut toate forumurile ca sa cer o parere sau sa fac comparatii , dar marea majoritate sunt canonisti si nikoristi, si ca atare fiecare ancearca sa scoata an evidenta atuurile brendurilor pe care le folosesc an detrimentul SONY , desi am inteles ca nikon foloseste senzori de sony.

    Eu personal sunt inpacat cu alegerea facuta , sigur sunt aparate mai performante dar in categoria lui ,sony a350, face fata cu brio celorlalti .

Lasă un răspuns

